אודות הצוות המקצועי האמון על האתר

איסוף החומר הקולינרי והקליני, בחירת המתכונים, התאמתם, הנגשתם והאישור לכך שהם מתאימים למתמודדים עם סוכרת ולמעוניינים להישאר מאוזנים - הם תולדה של עבודה משותפת של הצוות המקצועי שלנו

ליאת ברנט

דיאטנית קלינית, נשואה ואמא לשניים. בעלת תואר ראשון במדעי התזונה באוניברסיטה העברית, לימודי תואר שני בפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת״א ותזונת ספורט במכון וינגייט.

ליאת פועלת כבר למעלה מ-23 שנים ומשתמשת בידע ובניסיון שרכשה, כדי לחולל שינוי בחייהם של אנשים רבים ולסייע להם לשפר את בריאותם. הסיוע נעשה בטיפולים אישיים ו/או משפחתיים, במסגרת סדנאות לאורח חיים בריא, וגם ליווי בתהליכי ירידה במשקל ואיזון סוכרת לטרום סוכרתיים ולחולי סוכרת מסוג 2.

ליאת מעבירה הרצאות לרופאים ורופאות, חברות, ולבני הגיל השלישי. הפעילות מועברת באופן חוויתי והשתתפות פעילה של הקהל; המשתתפים רוכשים ידע וכלים להתמודדות עם האתגרים הרבים לשמירה על תזונה ולפתח אורח חיים בריא בחברה המודרנית. הטיפולים, ההרצאות והסדנאות נערכים גם פנים אל פנים וגם באופן מקוון.

אורלי פלאי ברונשטיין

בשלנית וחוקרת אוכל, נשואה ואמא לשלוש בנות, בלוגרית (סירפלא) ויוצרת תוכן קולינרי מזה 25 שנים.

אורלי כותבת ועורכת ספרי בישול וגם כתבות מגזין (גלובס) סביב נושאים קולינריים שונים, מטבחי עדות, אוכל, אירוח, חקלאים, מגדלים ויצרנים. היא חתומה על ספרי בישול רבים (ששת, אקספרס, המטבח הבריא, המטבח הצמחוני, שמחות קטנות ועוד). הספר האחרון שכתבה עם אריאל רוזנטל הוא ספר החומוס, זוכה פרס גורמנד הבינלאומי, שיצא לאור באנגלית ובגרמנית.

אורלי ערכה רבי מכר רבים של יוצרי מתכונים מן השורה האחרונה ובהם לייזה פאנלים, קרן אגם, שרון בר גיל, שרי אנסקי, אפרת ליכטנשטט, רותם ליברזון, רות אוליבר, אליטה אופק, יונית צוקרמן ועוד.

שיר אלפי-זגר

דיאטנית קלינית, נשואה ואמא לרונה. בעלת תואר ראשון במדעי התזונה במכללה האקדמית תל-חי, לימודי תואר שני בבריאות הציבור בפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת”א ובוגרת קורס מקיף בנושא טיפול תזונתי בסוכרת לדיאטנים ממשרד הבריאות ואוניברסיטת ת”א.

בזכות הידע והניסיון ששיר רכשה במהלך התמחותה בביה”ח שיבא ועבודה שוטפת במרפאות ובמרכז בריאות האישה של שירותי בריאות כללית, היא מלווה אנשים רבים לשינוי אורח חיים ושיפור מצבם הרפואי. הליווי נעשה בטיפול פרטני או קבוצתי, במסגרת סדנאות לאורח חיים בריא, ליווי לצורך ירידה במשקל, הדרכות לטרום סוכרתיים, סוכרתיים וגם סוכרת הריון כך שבפגישות לרוב מגלים שניתן לכלול בתפריט הכל, במינון ובתזמון הנכון. כשעושים את זה נכון, אותם מאכלים, קרוב לוודאי, לא יעלו את רמות הסוכר מעל הרמה המומלצת.

שיר מאוד אוהבת במקצוע שלה כתזונאית את העובדה שבאמצעות התזונה אפשר למנוע ולטפל במחלות: “כשמגיעים אליי מטופלים ואנחנו רואים שיפור במדדים, זאת התחושה הכי טובה שיש ואני מרגישה שאני במקצוע הנכון. לתזונה יש כח מרפא ולעזור לריפוי הזה לקרות, זה סופר מספק”.

גולדי אלישר

בנקאית נשואה ואמא לאור ולי, מפתחת מתכונים דלי פחמימה וקיטוגנים.
מנהלת בלוג מתכונים וקבוצת תמיכה לסוכרתיים הגדולה בארץ ״הכל זהב באלאנס״.
בשנת 2014 חייה השתנו בשל גידול בלבלב והיא עברה כריתת לבלב וטחול והפכה לסוכרתית תלויית אינסולין , היא החליטה שהיא מפצחת את הדרך לאיזון הסוכרת לצד אוכל טעים ושמח שגורם לחיוך ואושר.

אודות תוכנת צמרת

תוכנה לחישוב ערכים תזונתיים בכלל וקלוריים בפרט, כלי עבודה אמין ומוכר על ידי משרד הבריאות הישראלי, שתכליתו לתת כלים בידי מי שחשוב לו המידע והניטור.

תוכנת צמרת, שבעזרתה מחושבים המתכונים המופיעים באתר, היא כלי עבודה מוכר מטעם משרד הבריאות הישראלי. תכליתה של התוכנה לסייע לאנשי המקצוע השונים מתחום התזונה, כמו אנשי תעשייה ומנהלי מערכות מזון, חוקרים סטודנטים לתזונה, שמבצעים חישובים תזונתיים למוצרים, הערכות תזונה, וגם דיאטנים וכל מי שמלווים אנשים בתהליכים של ירידה במשקל.

התוכנה מכילה בסיס נתונים המכונה בינ״ת, שכולל 4500 פריטי מזון, ערכים תזונתיים של 52 רכיבי מזון וקבצים הכוללים כ-1200 מתכוני בסיס. נתונים לגבי מידות ומשקלות של חומרי גלם, מוצרים ואריזות שונות.

אודות אתר FoodsDictionary

אתר FoodsDictionary - מילון האוכל של ישראל, הינו אתר תזונה איכותי, וותיק (משנת 2009) ומקיף במיוחד, המכיל מאגר של אלפי מוצרים ומאכלים שונים עם כל הנתונים התזונתיים אודותם. אתר FoodsDictionary מציע כלי תזונה מתקדמים כמו מחשבון קלוריות, מנתח מתכונים אוטומטי, יומן מעקב תזונה אישי ומבחר ענק של אלפי מתכונים עם ערכים תזונתיים מכל קטגוריות המתכונים השונות.

מאגר המוצרים והמאכלים מתעדכן כל הזמן, ניתן למצוא מוצרים של חברות מזון שונות הנמכרים בישראל וגם מאכלים כמו פירות, ירקות, בשר ודגים. כלי התזונה של FoodsDictionary מסייעים לכאלו המעוניינים לרדת במשקל, להתחטב או לשמור על תזונה נכונה ואורח חיים בריא, לסוכרתיים למעקב אחרי ספירת פחמימות, לבתי עסק המוכרים מזון ומעוניינים בחישוב ערכים תזונתיים למנות ועוד.

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar