איך לשדרג ולהעשיר תפריט לסוכרתיים

תפריט לסוכרתיים יכול להיות תפריט מגוון, מעניין וטעים. אם אתם מחפשים פתרונות מקוריים ומעניינים קבלו טיפים חשובים לבנייית תפריט מושלם

מנסים לגוון את תפריט התזונה כשצריך להתמודד עם הגבלות על סוכר? תפריט לסוכרתיים לא צריך להיות משעמם או מוגבל. הוא יכול להיות מגוון ובעיקר טעים. אז איך אפשר לשמור על רמות הסוכר ועדיין להנות ממאפים טעימים? ואיך מחליפים קמח לבן בקמח קוקוס?

בישראל יש כחצי מיליון אנשים המאובחנים עם סוכרת ואין להם מספיק פתרונות אשר ייתנו מענה לאוכל שהוא גם דל פחמימות וגם טעים ומגוון.

גולדי אלישר, מפתחת מתכונים דלי פחמימה וקיטוגנים, ומנהלת בלוג מתכונים וקבוצת תמיכה לסוכרתיים הגדולה בארץ ״הכל זהב באלאנס״ מביאה לכם כמה טיפים חשובים לשדרוג התפריט שלכם ולשמירה על רמות הסוכר בגוף בלי לוותר על הטעם:

  • במקום סוכר, מייפל או סירופ אגבה, אפשר להשתמש בתחליפי סוכר כמו סוויטאנגו או אריתריטול, ממתיק רב־כוהלי שאינו נספג בדם.
  • הוסיפו סיבים תזונתיים לתפריט. למשל פסיליום, פשתן, צ’יה. סיבים תזונתיים עוזרים להאט את ספיגת הסוכר בגוף, מה שיכול לסייע בשמירה על רמות סוכר יציבות בדם.
  • הוסיפו שומן. שומן עוזר להאט את ספיגת הסוכר בגוף ולספק תחושת שובע. מקורות טובים לשומן הם שמן זית, שמן קוקוס, טחינה גולמית, חמאת שקדים, חמאת בוטנים, אגוזים וזרעים.
  • הוסיפו חלבונים. חלבונים עוזרים להאט את ספיגת הסוכר בגוף, כמו גם לספק תחושת שובע. מקורות טובים לחלבונים הם ביצים וגבינות שמנות.
  • במקום קמח רגיל במאפים אפשר להשתמש בקמח שקדים או בקמח קוקוס. ממירים כוס קמח רגיל ב־2 כוסות קמח שקדים או בחצי כוס קמח קוקוס.
  • במקום שוקולד מריר רגיל השתמשו בשוקולד בעל 80%־90% מוצקי קקאו.

באתר שלנו תוכלו למצוא טיפים נוספים ומתכונים רבים ומגוונים בעלי ערכים תזונתיים המותאמים לחולי סוכרת, ולכל מי שרוצה לאמץ תזונה מאוזנת ודלת פחמימות. כל המתכונים נבדקים ומחושבים ע״י צוות תזונאיות מוסמך.

מוזמנים להיכנס לקבוצת הפייסבוק ולעמוד האינסטגרם של גולדי.

ארוחה דלת פחמימה 2
משודרג וטעים - תפריט לסוכרתיים

קטגוריות

תגובות (10)

Avatar

      Avatar
      מערכת Foody

      הי כוכי. המתכונים באתר הם דלי פחמימה

הצג עוד