איך תשמרו על פונקציונליות של הגוף ב-5 צעדים ראשונים

כדי להגביר פונקציונליות גופנית ונפשית אנחנו נדרשים לעשות חמישה דברים, שהם כאילו מובנים מאליהם, אבל אם נקפיד עליהם, נרגיש בהטבה משמעותית תוך זמן קצר
  • ליאת ברנט ואורלי פלאי-ברונשטיין

המתכונים המוצעים באתר זה אינם המלצה רפואית ואינם תחליף ליעוץ רפואי בהתאם לנתוניו וצרכיו האישיים של כל אדם. המחקר והמידע בתחום הסכרת מתעדכן כל העת ואנו ננסה לעקוב אחר ההתפתחויות בתחום זה.

 

1. 🥛 שותים לפחות 1.5-2 ליטר מים ביום. אפשר לכלול תה צמחים בסך היומי ואפילו תה ירוק אך נמנעים לחלוטין ממיצים ומשקאות ממותקים. גם כאלה שנסחטו הרגע.. 

2. 🥗אוכלים אוכל ביתי, שמכינים מחומרי גלם טריים ועונתיים, במקום מוצרים ארוזים, שהם תמיד מעובדים ומלאים בדברים שאנחנו לא רוצים להכניס לגוף. אגב, גם באוכל קנוי יכולים להיות מרכיבים שאנחנו לא רוצים בגוף שלנו.

3. 🏋🏻זזים סיבוב בשכונה, שחייה בים, טיול בטבע, ריקוד בסלון לצלילי פלייליסט שמוכן מראש. הכל הולך וגם 10 דקות של תזוזה (במיוחד אחרי הארוחה) עושות הבדל ועוזרות לאזן את רמות הסוכר בדם. 

4. 🧘🏻‍♂️נושמים נרגעים, נמנעים מלחצים ומסביבה רועשת. מקשיבים למוזיקה או פודקאסט או כל דבר שעושה לנו טוב ומשאיר אותנו בתנועה. קישור למדריך לנשימה נכונה.

5. 🛌🏻ישנים שינה טובה, איכותית ורציפה, שחשובה עד מאוד לאיזון של הגוף ולבריאות שלנו. כדאי ללכת לישון בזמן (כדי לא לאבד מומנטום 😉 ) לייצר טקס שינה הכולל גם את החשכת החדר ואפילו המסך בפלאפון כדי לשדר לעצמנו ש… הנה-הנה, כבר נרדמים.

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar