טיגון

חצילים בולונז וקציצות בקר

חצילים, בולונז וקציצות בקר

גם חצילים, גם קציצות בקר, גם בולונז, והכל במנה אחת טעימה שהיא ארוחה שלמה וחגיגית. שכבות של חצילים ובשר עם רוטב עגבניות מדהים
פירה כרובית

פירה כרובית

פירה כרובית קרמי וטעים, תוספת נפלאה לכל מנה שתכינו. האח הקטן של פירה תפוחי אדמה, פירה כרובית הוא תגלית טעימה ומלאת חן ועומק
קניידלך דל פחמימה

קניידלך דל פחמימה (קניי-דל-פחמימה)

קניידלך דל פחמימה התוספת המושלמת למרק בארוחות החג. קניידלך מקמח שקדים, טעימים ורכים, שכל צלחת מרק צריכה בחג האביב, בלי חשש להפר איזון הסוכר
שווארמה טופו עם כרובית ופטריות

שווארמה טופו עם כרובית ופטריות

שווארמה טופו עשירה בחלבון וירקות שתשביע אתכם בטירוף! מנה בריאה, מהירה וקלילה להכנה שכולם יכולים להנות ממנה
פשטידת פטריות קלילה ודלת פחמימה

פשטידת פטריות וגבינות קלילה ודלת פחמימה

פשטידת פטריות וגבינות בלי טיפת קמח - היא דלת פחמימה, קלה להכנה ועם טעם סופר עשיר! מנת חלבון מעולה לאכול לצד סלט מפנק
פילה סלמון בתנור ברוטב אדום

פילה סלמון בתנור ברוטב אדום

סלמון בתנור עם רוטב אדום שאפילו הילדים הבררניים ביותר ירצו לאכול! הוא דל פחמימה, דל בקלוריות והכי חשוב - טעים ברמה של להכין אותו כל שבוע
מרק בצל

מרק בצל

תהליך האידוי של טבעות הבצל, הגזר והטימין כשמכינים מרק בצל מוציא מהם ארומה וטעמים נפלאים, מנחמים ומרגיעים
סלט ביצים

סלט ביצים

כדי שיצא סלט ביצים טעים לא חייבים להעמיס במיונז. הכי חשוב להוסיף כמות יפה של בצל מטוגן ולתבל בשפע של פלפל שחור
קרפצ'יו זוקיני

קרפצ’יו זוקיני

קרפצ'יו זוקיני היא מנת אירוח מרשימה שאפשר להכין בקלות. אם יש זוקיני בשני צבעים, ירוק וצהוב - מומלץ מאוד לשלב ביניהם!
פשטידת גבינות וזוקיני

פשטידת גבינות וזוקיני

תמיד טוב שיש פשטידה זמינה וטעימה במקרר לארוחת ערב\בוקר או אפילו לצהריים! בעיקר שמדובר על פשטידת גבינות וקישואים, דלת פחמימות, ללא גלוטן ומלאת חלבון
לעוד מתכונים
לעוד מתכונים