8 מתכונים בריאים דלי פחמימה לארוחה שלמה

מחפשים מתכונים בריאים דלי פחמימה בלי להתפשר על הטעם? כמה טוב שיש את HappyFood - איגדנו לכם כאן מגוון של מתכונים בריאים לכל המשפחה למנה ראשונה, עיקרית, תוספת או קינוח

כן, אנחנו יודעים, זה לא תמיד קל למצוא מתכונים בריאים, טעימים וכמעט בלי פחמימות.
מתכונים בריאים הם כאלה שכוללים בתוכם ירקות, פירות, דגנים מלאים, קטניות כמו עדשים, שעועית לבנה וגרגירי חומוס, שומנים טובים כמו אגוזים ושקדים, חלבונים איכותיים כמו ביצים, מוצרי חלב, עוף ובשר רזה, דגים או טופו. כמו כן, כדאי לגוון כי בדרך זו תספקו לגוף יותר ויטמינים ומינרלים שחשובים לבריאות.

 

אין מנה ראשונה בלי סלט וכזה שיש בו סלק יעזור בהורדת לחץ דם גבוה, ישפר את רמות הכולסטרול הטוב בגוף (HDL) ויפחית את רמות הכולסטרול הרע (LDL). בדרך זו תמשיכו לשמור על בריאות הלב וכלי הדם שלכם.

סלט כוח - סלט סלק ומנגולד

סלט כוח - סלט סלט ומנגולד
סלט כוח – סלט סלק ומנגולד
סלט סלק ומנגולד הוא סלט עשיר בברזל ויכול להצטרף לארוחה או להפוך לארוחה בפני עצמה אם מוסיפים לו נתחי חזה עוף או לחילופין פיסות של גבינה צפתית
שמרו

 

בעגבניות יש נוגד חמצון חזק במיוחד - ליקופן. הוא מגן מפני רדיקלים חופשיים (שגורמים נזק לגוף) ובכך עוזר במניעה של מחלות כרונית. הידעתם? חימום העגבניות מעלה את אחוז הליקופן ב-50% בהשוואה לעגבניות טריות!

מרק עגבניות קרמי

מרק עגבניות קרמי
מרק עגבניות קרמי
מבשלים עגבניות עם ירקות שורש, שום ועשבי תיבול ואז טוחנים הכל למרקם חלק של מרק עגבניות קרמי ונהנים מכל היתרונות של העגבניות ושל הירקות
  • אורלי פלאי-ברונשטיין
שמרו

 

סלמון הוא סופר פוד אמיתי. עשיר באומגה 3 ששומרת על בריאות המוח, מקור נהדר לחלבון איכותי, עשיר בוויטמינים מקבוצה B, אשלגן, ויטמין D ותורם לתחושת שובע לאורך זמן.

פילה סלמון בתנור ברוטב אדום

פילה סלמון בתנור ברוטב אדום
פילה סלמון בתנור ברוטב אדום
סלמון בתנור עם רוטב אדום שאפילו הילדים הבררניים ביותר ירצו לאכול! הוא דל פחמימה, דל בקלוריות והכי חשוב - טעים ברמה של להכין אותו כל שבוע
שמרו

 

הגוף שלכם יודה לכם! קציצות עוף יספקו עבורכם חלבון איכותי, מינרלים שונים כמו מגנזיום, סלניום ואבץ שחשובים לבריאות הלב ומערכת העצבים וגם ויטמינים מקבוצה B כמו ויטמין B12, ויטמין B6 ו-ויטמין B3 שתורמים ליכולות ריכוז ומצב רוח טובים.

קארי קציצות עוף וכרובית

קארי קציצות עוף וכרובית1
קארי קציצות עוף וכרובית
קציצות עוף מתובלות, מבושלות בתוך תבשיל קארי כרובית ועגבניות שרי. אפשר להוסיף פלפל חריף (לפי טעם) ואפשר להנות מהרוטב בלעדיו
שמרו

 

סובלים מבעיות במערכת העיכול? שעועית ירוקה קראנצ’ית זו התוספת בשבילכם. היא עשירה בסיבים תזונתיים שמסייעים בהסדרת יציאות, תחושת שובע ואיזון רמות הסוכר בדם. בנוסף, עשירה בחומצה פולית, אשלגן ומגנזיום שתורם בהפחתת התכווצויות שרירים.

שעועית ירוקה קראנצ׳ית

שעועית ירוקה קראנצ׳ית
שעועית ירוקה קראנצ׳ית
שעועית ירוקה היא תוספת נפלאה לארוחה ונשנוש טעים במיוחד, שאפשר להכין עם ירוקים נוספים כמו אפונת שלג, ברוקולי או זוקיני
שמרו

 

2 כפות טחינה גולמית מלאה מספקות כ-250 מ”ג סידן - כרבע מהכמות היומית המומלצת למבוגרים. זוכרים את הליקופן מתחילת הכתבה? טחינה תעזור בספיגה שלו בגוף כיוון שהיא עשירה ב”שומנים טובים” שעוזרים בספיגה של ויטמינים מסיסי שומן ונוגדי חמצון כמו ליקופן.

חצילים בטחינה

חצילים בטחינה
חצילים בטחינה
חצילים בטחינה הוא אחד מהסלטים הטעימים והאהובים שיש. מתאימים לצד כל ארוחה, מתאימים לסנדוויץ׳ או כנשנוש עם ירקות טריים
  • אורלי פלאי-ברונשטיין
שמרו

 

אגוזים זה אוצר בריאותי של ממש. הם מכילים שומן איכותי שעוזר בשיפור פרופיל השומנים בדם והפחתת רמות הכולסטרול, מונע דלקתיות בגוף, מוריד תנגודת לאינסולין ומפחית סיכון למחלות לב וכלי דם.

תערובת אגוזים מקורמלים או גרנולה דלת פחמימה

תערובת אגוזים מקורמלים או גרנולה דלת פחמימה
תערובת אגוזים מקורמלים או גרנולה דלת פחמימה
היא דלת פחמימה ותהפוך לצנצנת הקבועה שלכם על השיש - תערובת אגוזים מקורמלים ללא סוכר עם טעם משגע שהולכת מושלם עם שמנת חמוצה או יוגורט יווני
שמרו

 

אכילה של אוכמניות קשורה לזיכרון טוב יותר בזכות רמות גבוהות של רכיב בשם אנתוציאנינים. בנוסף, באוכמניות יש חומצה כלורוגנית שמאיצה חילוף חומרים וכך תורמת לירידה במשקל.

נשנושי יוגורט, אוכמניות ושוקולד מריר קפואים

נשנושי יוגורט ,אוכמניות ושוקלד מריר1
נשנושי יוגורט, אוכמניות ושוקולד מריר קפואים
נשנוש יוגורט קפוא ללא גלוטן, עשיר בחלבון ועם אופציה לטבעוני. נשנוש כיפי, קליל ומרענן שלוקח כלום זמן ומאמץ!
שמרו

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar